23/6/26

Δεν έχω υλικό

 

Δεν έχω ήχο,


δεν έχω υλικό,


καλά το έλεγε ο Σαββόπουλος.


 

Με ένα κρανίο κούφιο


τριγυρίζω


εδώ κι εκεί.





Δεν υπάρχουν σχόλια: