Δεν έχω ήχο,
δεν έχω υλικό,
καλά το έλεγε ο Σαββόπουλος.
Με ένα κρανίο κούφιο
τριγυρίζω
εδώ κι εκεί.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου