18/12/12

"Αγαπημένε μου ψυχίατρε" (Απόσπασμα)



Κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία.

"Κάνει πρώιμη αφόρητη ζέστη.

Η ζέστη πειράζει τους τρελούς, είναι γνωστό αυτό.
Κλείνομαι μέσα, δεν θέλω να πάω πουθενά, ο ήλιος με εξοντώνει, ποτέ δεν συμπάθησα αυτό το φλεγόμενο άστρο. Γράφω ατελείωτα κείμενα, καταγράφω τα οράματά μου, τα διαβάζω και μετά τα καίω. Σου εξηγώ ότι το κάνω αυτό για να περάσει ευχάριστα η ώρα  μέσα σε μια πόλη που την καίει αλύπητα ο ήλιος.

Σ’ αυτά τα κείμενα δεν είσαι  εσύ.
Εσύ είσαι στα άλλα, τα αγαπησιάρικα.

«Τι θα κάνετε λοιπόν το καλοκαίρι;»

Με συγκινεί που ενδιαφέρεσαι, μολονότι αν δεν σε πλήρωνα, δεν θα με ρωτούσες.

«Αρχές Ιουλίου θα πάω  μια εβδομάδα στη Σάμο με την Αργυρώ».


Πέρασα καλά στο νησί.
Όταν επιστρέφω, σου δίνω πλήρη αναφορά, τι έκανα, ποιους είδα, τι είπα. Όμως δεν σου λέω για το βράδυ εκείνο που άκουσα ένα τραγούδι στην ταβέρνα και  με πήρε ο σεβντάς σου. Όταν τέλειωσε και άφησα τον τελευταίο μου αναστεναγμό,  κοιταχτήκαμε η Αργυρώ κι εγώ και ξεσπάσαμε  σε βροντερά γέλια.

Σ’ αγαπώ πολύ και γελώ με την κατάντια μου".






Δεν υπάρχουν σχόλια: