Κανονικά, όταν διαλύθηκε η Σοβιετική
Ένωση, έπρεπε η Δύση, Αμερική και ΕΕ κυρίως, να βοηθήσει τη Ρωσία να σταθεί στα
πόδια της, να στηρίξει τη δημοκρατία σε μια χώρα κι ένα λαό που ελάχιστα τη
γνώριζε, να τη δεχτεί στους κόλπους της ως σύμμαχο και φίλο, να την εντάξει,
εφόσον θα το ήθελε, στην ΕΕ.
Αντί γι’ αυτό, έπεσαν όλοι πάνω της να
τη φάνε, να αρπάξει ο καθένας ό,τι μπορούσε, να την κάνουν υποχείριό τους και
να τη μετατρέψουν σε ένα κουρελόπανο. (Βλέπε Γιέλτσιν).