3/6/18

Εγώ σου το δείχνω, εσύ γιατί το κοιτάζεις;








-Καλησπέρα, χρυσή μου, είσαι υπέροχη απόψε.

-Βρίσκεις, χρυσέ μου;

-Μα ναι, ξεχωρίζεις από όλες εδώ μέσα. Είσαι πανέμορφη!

-Σ’ ευχαριστώ, χρυσέ μου. Κάνε λίγο πιο πέρα να με φωτογραφίσουν.


-Πώς θα' θελα κι εγώ ένα τέτοιο φόρεμα!

-Πρακτικά, χρυσέ μου, δεν νομίζω ότι θα σε κολάκευε.

-Όταν όμως κάνω τη μετάβαση;

-Τότε θα είσαι μια θεά, δεν το συζητάμε!

-Τι φινετσάτο ρούχο… Ο σχεδιαστής σου είχε μεγάλη έμπνευση αυτή τη φορά. Δυσκολεύομαι βέβαια να κοιτάξω κατά κει…

-Γιατί, αγάπη μου;

-Ε, ξέρεις, εμείς οι γκέι έχουμε μια φοβία με τα αιδοία.

-Ξεπέρασέ το, καλέ, δεν είναι τίποτα.

-Άσε καλύτερα. Φιλιά, γλυκιά μου, θα τα ξαναπούμε.



 ------------------------------------------------------




-Γεια σου, γλύκα! Τι απίθανο φόρεμα είναι αυτό που φοράς;

-Μμμμ, σου αρέσει;

-Πολύ πρωτότυπο το βρίσκω.

-Κάνε λίγο πιο πέρα να με φωτογραφίσουν.

-Και τι άλλα νέα, πώς τα πας;

-Δεν μου είπες για το φόρεμά μου.

-Σου είπα. Πολύ πρωτότυπο.

-Το βρίσκεις μήπως τολμηρό;

-Μπα, δεν θα το’ λεγα.

-Δεν είναι τολμηρό το φόρεμά μου;

-Εντάξει, είναι προχωρημένο.

-Μήπως είσαι γκέι;

-Όχι, δεν είμαι. Πώς φαντάστηκες κάτι τέτοιο;

-Δεν με κοιτάς ερεθισμένος.

-Έπρεπε να σε κοιτάζω ερεθισμένος;

-Αυτό θα ήταν το λογικό.

- Δεν με συγκινεί, γλυκιά μου, το σεξ πια.  Παίρνω αντικαταθλιπτικά και είμαι μια χαρά.



 ----------------------------------------------------



-Γεια σου, θεάρα! Όλα στη φόρα, ε;

-Κι εσένα τι σε νοιάζει;

-Με νοιάζει και πολύ μάλιστα. Είναι μεγάλη απόλαυση να το κοιτάζω.

-Τι το κοιτάς ρε; Δεν έχεις ξαναδεί;

-Πολλές φορές. Αλλά όχι σε γκαλά.

-Σταμάτα να με κοιτάζεις εκεί, γιατί θα φας χαστούκι.

-Πού ακριβώς θέλεις να σε κοιτάζω;

-Οπουδήποτε αλλού. Κοίτα τις γάμπες μου.

-Εμένα μ’ αρέσει να σε κοιτάζω εκεί.

-Είσαι έκφυλος! Θα διαμαρτυρηθώ στην Επιτροπή ότι με παρενοχλείς σεξουαλικά.

-Προς Θεού, όχι! Ορίστε, να, κοιτάζω τις γάμπες σου.

-Μα τι κτήνη είστε τέλος πάντων εσείς οι άνδρες! Δεν έχετε καθόλου αυτοσυγκράτηση; Κάνε πιο πέρα να με φωτογραφίσουν.



 ---------------------------------------------------




-Γεια σου, μπέμπα! Τι κάνεις; Όλα καλά;

-Όλα καλά. Εσύ;

-Κι εγώ. Ετοιμάζω τώρα μια νέα ταινία, μια ρομαντική κομεντί.

-Ω, τι ωραία! Μήπως υπάρχει και κανείς ρόλος για μένα;

-Χμ , δεν ξέρω ακόμα, δεν μπορώ να σου πω.

-Πώς σου φαίνεται το φόρεμά μου;

-Καλό είναι.

-Μόνο καλό;

-Πολύ καλό.

-Δεν σε βλέπω όμως να με κοιτάς με ενδιαφέρον.

-Ό,τι ήταν να δω το είδα, μπέμπα, να είσαι σίγουρη.

-Λοιπόν, θα μου βρεις κι εμένα ένα ρόλο, έτσι δεν είναι, γλυκέ μου;

-Τι να σου πω τώρα. Πέρνα αύριο από τα γραφεία μας να το συζητήσουμε. Και έλα με αυτό το φόρεμα. I love you!

-Me too!

Δεν υπάρχουν σχόλια: