27/1/18

Είσαι φασίστας, ρε!








-Είσαι φασίστας, ρε!

-Εγώ ρε είμαι φασίστας ή εσύ που δεν μ’ αφήνεις να μιλήσω;

-Τι να μιλήσεις ρε, να πεις αυτά που λένε οι φασίστες;

-Γιατί ρε εσύ τι λες, δεν λες αυτά που λένε οι φασίστες;

-Φασίστες ρε είναι αυτοί που λένε την αλήθεια έξω από τα δόντια;

-Γιατί ρε, εγώ δεν λέω την αλήθεια έξω από τα δόντια;

-Αυτά που λες ρε τα λένε οι φασίστες.

-Κι εσύ το ίδιο κάνεις ρε.

-Ρε άντε παράτα με που θα με πεις εσύ φασίστα. Ο φασίστας είσαι εσύ.

-Εσύ ρε είσαι ο φασίστας που δεν θέλεις να ακούσεις τη γνώμη μου.

-Όχι ρε, εσύ είσαι που δεν θέλεις να ακούσεις αυτό που σου λέω.

-Τι να μου πεις εσύ ρε που ανακατεύεσαι με τους φασίστες τα φιλαράκια σου.

-Φασίστες ρε είναι οι δικοί σου φίλοι και όλο το περιβάλλον σου.

-Γιατί ρε, δεν είναι φασίστες οι δικοί σου και όλο σου το σόι;

-Για βγάλε το σκασμό, ρε φασίστα, που θα πεις φασίστες την οικογένειά μου. Φασίστες είναι η μάνα κι ο πατέρας σου που σε έκαναν φασίστα.

-Ποιος είσαι εσύ ρε που θα πεις φασίστες τη μάνα μου και τον πατέρα μου; Ξέρεις ρε τους αγώνες που κάνουν οι δικοί μου ενάντια στο φασισμό;

-Γιατί οι δικοί μου τι κάνουν, ρε φασίστα; Που θέλετε να κάνετε φασιστική τη χώρα μου.

-Όχι, θα την αφήσουμε να την πάρετε εσείς, ρε φασίστα, να την κάνετε σαν τα μούτρα σας.

-Τι έχουν ρε τα μούτρα μας; Δεν κοιτάτε τα δικά σας να δείτε ποιοι είναι οι φασίστες, ρε φασίστα;

-Ρε άντε στο διάολο, ρε φασίστα, που θα μου κάνεις τώρα και μάθημα ιστορίας.

-Και δεν πας καλύτερα στο διάολο εσύ ρε που εξαιτίας σας τώρα περνάμε ό,τι περνάμε;

-Εσείς, ρε φασίστα, φταίτε που περνάμε όσα περνάμε σήμερα.

-Εσείς φταίτε, ρε φασίστα.

-Όχι, ρε φασίστα, εσείς φταίτε.

Ένας γεροντάκος που περιμένει να περάσει από μπροστά τους χάνει την υπομονή του:

-Ρε φασίστες, θα φύγετε από τη μέση να περάσω;

Οι άλλοι δύο μαζί:

-Σκάσε, ρε φασίστα, που θα μας πεις εμάς φασίστες. Να αλλάξεις δρόμο. Φασίστα, ε φασίστα!

1 σχόλιο:

elias monarchist είπε...

1️⃣9️⃣8️⃣2️⃣🇬🇧🇬🇷⚽️⭐🍵🎸🎸🎼🎼🎹👑👑👑👑
έτσι είναι ...ετσι σκέφτονται όλοι