16/7/24

37. Όταν έχω όρεξη, κάθομαι και γράφω ποιήματα ("Ένα παιδί μεγαλώνει στα Ταμπακαριά")

 

 

 


 

Εκτός από το σχολείο πρέπει να πηγαίνω και στο κατηχητικό κάθε Σάββατο απόγευμα. Αυτό δεν το θέλω καθόλου. Πάω εκεί πέρα και δεν ξέρω κανένα παιδί, όλα είναι από άλλες γειτονιές. Κι ένας παπάς μάς λέει διάφορα, αλλά εγώ βαριέμαι. Το είπα στη μαμά και στο μπαμπά και αυτοί μου είπαν, δεν πειράζει, μην πηγαίνεις. Έτσι ησύχασα από το κατηχητικό.

 

Μετά πήγα μια δυο φορές στις ιεραποστολίτισσες. Αυτές είναι πολύ της Εκκλησίας, φορούν χειμώνα καλοκαίρι ρούχα με μακριά μανίκια και δεν ξυρίζουν τις γάμπες τους. Έχουν όλες μακριά μαλλιά που τα κάνουν κότσο και δεν φοράνε ποτέ κοσμήματα, ούτε βάφονται. Όλες είναι ανύπαντρες, ποιος θέλει να τις πάρει αυτές; Καμιά φορά όμως παντρεύεται κάποια, όπως η δασκάλα μας, η κυρία Άννα, αλλά αυτό είναι σπάνιο.  Με έστειλαν οι γονείς μου εκεί, πήγα δυο φορές και δεν ξαναπάτησα, δεν μου άρεσε καθόλου. Εξάλλου εγώ, όταν μεγαλώσω, θέλω να παντρευτώ.

 

Μετά με έστειλαν στους Οδηγούς, στα Πουλάκια. Εκεί έμεινα λίγο παραπάνω, αλλά πάλι βαριόμουν. Κάτι χαζά πράγματα έκαναν εκεί κι έπρεπε να τα κάνω κι εγώ, δεν καταλάβαινα, γιατί χάναμε την ώρα μας με τέτοιες σαχλαμάρες. Έφυγα κι από τους Οδηγούς.

 

Στο σχολείο όμως περνώ πολύ ωραία, εκτός, αν έχουμε αριθμητική, οπότε περνώ πολύ δύσκολα. Δεν ξέρω γιατί δεν μπορώ να λύσω τα προβλήματα, μου φαίνονται ακατανόητα και χρειάζομαι πάντα βοήθεια. Μια δυο φορές έκανα την άρρωστη και δεν πήγα στο σχολείο, επειδή δεν είχα λύσει τις ασκήσεις μου, αλλά δεν μπορώ να το κάνω αυτό συνέχεια.

 

Την προπαίδεια την ξέρω πάνω κάτω, αλλά τα προβλήματα δεν μπορώ να τα λύσω. Και δεν χωνεύω καθόλου την αριθμητική. Με τα άλλα μαθήματα τα πάω καλά, αν και δεν διαβάζω πολύ, προτιμώ να παίζω στο χωράφι με τα παιδιά της γειτονιάς και οι γονείς μου θυμώνουν. Τους ακούω που λένε στους άλλους ότι είμαι έξυπνη και ότι μαθαίνω τα μαθήματα από την παράδοση στην τάξη. Εμένα όμως δεν μου λένε ποτέ ότι είμαι έξυπνη. «Για να μην πάρει αέρα», έτσι τους άκουσα να λένε μια μέρα.

 

Όταν έχω όρεξη, κάθομαι και γράφω ποιήματα.


(Συνεχίζεται)




Δεν υπάρχουν σχόλια: