12/6/21

Rainer Maria Rilke "Ζω τη ζωή μου..."

 


 



 

Ζω τη ζωή μου σε δαχτυλίδια


που όλο μεγαλώνουν


και που τραβούν τα πράγματα κοντά τους.


Το τελευταίο δαχτυλίδι


μπορεί να μην το ολοκληρώσω,


όμως θα προσπαθήσω.


 

Γυρίζω γύρω απ’ τον Θεό,


γύρω από τον πανάρχαιο πύργο


γυρίζω εδώ κι αιώνες


κι ακόμα δεν γνωρίζω:


είμαι γεράκι, είμαι καταιγίδα


ή ένα τεράστιο τραγούδι.




Ich lebe mein leben in wachsenden Ringen die sich über die Dinge ziehn.


Ich werde den letzten vielleicht nicht vollbringen


aber versuche will ich ihn.



Ich kreise um Gott, um den uralten Turm,


und ich kreise jahrtausendelang;


und ich weiss noch nicht:


bin ich ein Falke, ein Sturm


oder ein grosser Gesang.




Εδώ απαγγέλλει υπέροχα το ποίημα ο Ben Becker:


https://www.youtube.com/watch?v=PqzPsb6Be8M



(Η μεταφορά από τα γερμανικά δική μου).



Δεν υπάρχουν σχόλια: