22/2/23

"Oh, mamy blue", σε ελεύθερη μετάφραση

 




 

 

Αχ, μανούλα, τι θλίψη…


 

Ο ξεχασμένος γιος σου είμαι


που έφυγε είκοσι  χρονών


και τώρα που ήρθα πίσω


γεμάτη θλίψη είναι η καρδιά μου.


 

Να μπορούσα μόνο


να κρατήσω το χέρι σου,


να σου ζητήσω να με συχωρέσεις,


θα καταλάβαινες, το ξέρω.


Αχ, μανούλα  μου, τι θλίψη,


πού να είσαι τώρα, μανούλα,


πόσο σε χρειάζομαι…


 

Άψυχο είναι το σπίτι μας πάνω στο λόφο.


Κι όμως στέκεται ακόμα εκεί


και πόσες αναμνήσεις


με πλημμυρίζουν


από τα χρόνια  που ήμουνα παιδί.


 

Πολλά έχω δει,


πολλά και διαφορετικά,


μέρες κουρασμένες,


νύχτες μοναχικές,


όμως τώρα


χωρίς εσένα στο πλευρό μου


νιώθω χαμένος.


Τι ζωή με περιμένει;


 

Κανένας δεν με σκέφτεται,


δεν μ’ αγαπά,


κανένας μαζί μου την ώρα του δεν χάνει


και βουβοί εδώ με κοιτάζουν οι τοίχοι.


Αχ, τι θλίψη,


έχει πεθάνει ο τόπος μας, μανούλα.


 

Σκοτεινός ο ουρανός,


τραχύς ο αέρας.


Και τώρα ξέρω πια τι έχω χάσει.


Αυτό το σπίτι δεν είναι το σπίτι μας.


Φεύγω.


 

Πόσο μικρό μού φαίνεται το μέλλον.


 

Αχ, τι θλίψη, μανούλα μου.


 

 

(Μετάφραση από τα αγγλικά: Καίτη Βασιλάκου)

------------------------------------------------------------------

 

I may be your forgotten son


who wandered off at twenty one


it's sad to find myself at home,


oh mamy blue.


 

If I could only hold your hand


and say I'm sorry yes I am


I'm sure you really understand,


οh, mamy blue,


where are you now.


 

Oh, mamy,


οh, mamy, mamy  blue,


οh, mamy blue.


 

The house we shared upon the hill


seems lifeless but it's standing still


and memories of childhood days


fill my mind.


Oh mamy, mamy, mamy.


 

I've seen enough of different lights,


seen tired days and lonely nights


and now without you by my side


I'm lost,


how can I survive.


 

Oh, mamy blue…


 

Nobody who takes care of me,


who loves me,


who has time for me.


The walls look silent at my face,


oh, mamy,


so dead is our place.


 

The sky is dark,


the wind is rough


and now I know what I have lost.


The house is not a home at all,



I'm leaving.


The future seems so small.


 

https://www.youtube.com/watch?v=8nzlQo3Cxew



 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: