30/5/23

"Δεν μετανιώνω για τίποτα"

 




 

Όχι, για τίποτα, για τίποτα,


δεν μετανιώνω για τίποτα


ούτε για ό,τι έζησα καλό


ούτε για ό,τι έζησα κακό,


τα πάντα μού είναι αδιάφορα


και όχι,


δεν μετανιώνω για τίποτα.


 

Πληρωμένα είναι όλα,


σαρωμένα, ξεχασμένα,


αδιάφορο το παρελθόν μου,


περιττές οι αναμνήσεις μου,


έκαψα στη φωτιά


τις λύπες μου και τις χαρές μου,


στα σκουπίδια οι έρωτες


και τα χτυποκάρδια τους,


σαρώθηκαν για πάντα,


επιστρέφω ξανά στο μηδέν.


 

Γιατί η ζωή μου,


γιατί η χαρά μου


αρχίζουν από σήμερα.


 

Με σένα.


 

-------------------------------------------------------------

Μετάφραση από τα γαλλικά: Καίτη Βασιλάκου.

---------------------------------------------------------------------

 

 

Non, rien de rien


Non, je ne regrette rien


Ni le bien qu'on m'a fait


Ni le mal


Tout ça m'est bien égal


Non, rien de rien


Non, je ne regrette rien


C'est payé, balayé, oublié


Je me fous du passé


Avec mes souvenirs


J'ai allumé le feu


Mes chagrins, mes plaisirs


Je n'ai plus besoin d'eux


Balayé les amours


Avec leurs trémolos


Balayé pour toujours


Je repars à zéro


Non, rien de rien


Non, je ne regrette rien


Ni le bien qu'on m'a fait


Ni le mal


Tout ça m'est bien égal


Non, rien de rien


Non, je ne regrette rien


Car ma vie


Car mes joies


Aujourd'hui


Ça commence avec toi.



https://www.youtube.com/watch?v=Q3Kvu6Kgp88



 

 

 

4 σχόλια:

morfeas είπε...

Πολύ ωραίο τραγούδι κ. Καίτη!
Θα'θελα να σας ρωτούσα τι γραμματοσειρές έχετε βάλει?
Αισθητικά είναι πολύ ωραίες

Καλό Βράδυ

Καίτη Βασιλάκου είπε...

Σας ευχαριστώ. Η γραμματοσειρά είναι Monotype Corsiva.

morfeas είπε...

Σ ευχαριστώ Καίτη

Καίτη Βασιλάκου είπε...

Παρακαλώ!